Tweede week - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Deirdre & Michael Hiti - WaarBenJij.nu Tweede week - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Deirdre & Michael Hiti - WaarBenJij.nu

Tweede week

Blijf op de hoogte en volg Deirdre & Michael

12 September 2016 | Indonesië, Seminyak

7 september

We zijn gisteren avond rond 23.00 uur vertrokken vanuit ons appartementje naar 1 nacht hotel want we hadden een kakkerlakken invasie!!! Vandaag kunnen we in een nieuwe studio terecht, dan maar zonder keukentje... Minder kans op kakkerlakken! Het was ons wel een avontuur om zomaar in te pakken en te vertrekken. We moeten nog een paar spulletjes ophalen, dus dat gaan we vandaag maar eens doen!

Voor de rest zijn we naar villa's en huizen gaan kijken voor volgende maand als onze vrienden 3 weken op bezoek komen!

12 september

Vandaag heerlijk uitgeslapen (we slapen eindelijk goed is ons nieuwe studiootje) en even FaceTime met pap mam zus en nichtje! Altijd fijn om de familie weer even te zien!
Daarna zijn we naar t strand gereden en hebben we heerlijk een paar uurtjes op het strand gelegen. Het waaide wel hard maar het was wel even lekker :-)
Daarna zijn we weer naar huis gereden, wat boodschapjes gedaan en lekker wezen douchen en nu even lekker relaxen op bed, filmpje kijken aangezien we alle film zenders hier hebben :-)
Ik denk dat we morgen weer wat malls gaan bezoeken en sarongs halen voor op t strand bij de lokale markt in Kuta. Is lekkerder dan een handdoek en makkelijker meenemen.

Binnenkort weer een verhaal!!

Deirdre & Michael

Jullie kunnen vanaf 30 augustus al onze verhalen volgen en foto's bekijken die we zullen maken tijdens onze 5 maanden reis door Indonesie. We gaan nu 5 maanden op reis omdat het kan! Nu hebben we onze vrijheid om te kunnen gaan en daar zullen we met plezier gebruik van maken. We zijn van plan om in ieder geval naar Bali, Lombok en de Molukken te gaan. Ik zou zeggen alvast veel lees en kijk plezier! Heel veel groetjes van ons!

Actief sinds 22 Aug. 2016